2015/07/24

14 ` MY SUMMER BIKINI

Hejka !


Dziś pokażę Wam moje stroje kąpielowe , zdaje sobie sprawę z tego , że post powinien być dodany wczesniej , no ale niestety nie miałam czasu zeby się za niego wziąć ;D
Prawie wszystkie stroje kupiłam w F&F czyli w TESCO :D
Bardzo długo szukałam stroju w Galerii Jurajskiej , ale  jakoś nic mi nie pasowało ...
A jak już spasowało to cena była kosmiczna xd



















  Dół : Majtki z wysokim stanem F&F
Góra : Biały stanik z falami F&F












Dół : Majtki z wysokim stanem F&F
Góra : Stanik w drobne kwiatuszki F&F




Jak widzicie zdjęciu , majtki od stroju nie są normalne , są to majtki z wysokim stanem ;)
Ja mam słabość do nich , tak bardzo mi się podobają , są po prostu fantastyczne ;D
Wyglądają one świetnie , ale i również zakrywają nasze niedoskonałości ;D











Dół : Malinowe majtki z paseczkiem  GABBIANO
Góra : Usztywniany stanik w kwiaty GABBIANO












Dół : Białe majtki F&F




5 komentarzy :

  1. Też mam większość strojów z F&F. Super kostiumy, takie kolorowe! :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kupiłam sobie dół w F&F, nawet zastanawiałam się nad tym pierwszym co Ty masz, ale jednak zrezygnowałam na rzecz innego :D

    http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam cię do LBA :) więcej informacji tutaj http://sandraantczak.blogspot.com/2015/07/lba.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny post, ładne bikini ;) Wiesz co masz piękny blog itp. Ale ta muzyka trochę przeszkadza ;/
    Zapraszam! :) Może zaobserwujesz lub skomentujesz? :) berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygował mnie wysoki stan w stroju kąpielowym, jeszcze się z takim nie spotkałam! Biały strój kąpielowy + opalenizna... cudeńko! :)

    Justlyjass :
    - BLOG

    - FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń