2016/02/09

19 ` FASHIONABLE CLOTHES - WPROWADZENIE

Cześć ! 

Dobra , nie oszukując sie  chyba każdy chce być na  "czasie "  , niektórzy podążają za coraz to nowszymi trendami  , no ale znajdą się też tacy , którzy będą  wrogo nastawieni do ubrań które się teraz nosi . Są takie osoby , które boją sie zaryzykować , wmawiają sobie  że nie mają gustu i nie umieją dobrać odpowiednich ciuchów , zeby powstał fajny outfit w którym będziemy się naprawdę dobrze czuć , ale moim zdaniem największym błędem który popełniają ludzie jest negatywna ocena ubrania którego nawet  nie przymierzyliśmy ...
 
Przyznaje się , że ja tez jestem takim przypadkiem , bo mama kupił mi czarny golf  na grubych ramiączkach  , kazała mi go przymierzyć , a ja zaciekle odmawiałam , bo byłam przekonana ze będe wyglądać okropnie . Bodajże następnego dnia , wzięłam ten golf i go założyłam tak z ciekawości , od tamtej pory uwielbiam nosić golfy , bardzo dobrze się w nich czuje , wygląda on bardzo elegancko , i musze wam powiedzieć ze  ładnie w nim wyglądam ;)
Dlatego , powstanie seria postów :

 FASHIONABLE CLOTHES  

która będzie pojawiać się raz na około dwa tygodnie i będzie ona miała na celu :


 Pokazywanie ciuchów które są chętnie noszone przez inne osoby , jednym słowem CIUCHY NA TOPIE,

● Kilka fajnych outfitów z CIUCHEM NA TOPIE ,

 Moja stylizacja z daną rzeczą .

Mam nadzieję , że spodoba wam się taka seria , i okaże się przydatna w Waszych stylizacjach ;)
Piszcie w komentarzach , czy chcecie aby taka seria postów powstała,i czy podoba Wam sie ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz