2016/02/04

17 ` DIY - YOUR CREATIVE TWIG

Hejka !

Dziś będzie o DIY , jezuu kocham DIY , czasami mogę robić coś całymi dniami , każdy mi mówi ze mam nadzwyczajne zdolności manualne jest to bardzo miłe , ale oczywiście bez przesady ;)
Każdy z Nas ma jakiś talent ! :D


























Potrzebne będą  : 
- Bibuła ( dowolny kolor )
- Nożyczki 
- Kawałek taśmy 
- Gałązka 


1.Na początku wycinamy 5 listków z bibuły i rulonik który będzie nam służył jako środek kwiatuszka. 


2.Następnie owijamy lista wokół naszego środka .


3. W miejscu gdzie trzymam kwiatuszka owijamy go taśmą .


4. Tak  wygląda kwiatuszek , jest przeuroczy i taki piękny .


5.Na koniec , przyklejamy kwiatuszek do gałązki  , i ustawiamy gałązkę   gdziekolwiek chcemy ;)



Taka gałązka może całkowicie odmienić nasz pokój , nada mu takiej delikatności . Wygląda to niesamowicie , uwierzcie  mi  , sama mam takie 2 gałązki w pokoju i nie mam zamiaru się ich pozbyć ;)

10 komentarzy :

  1. Fajny pomysł, ja ostatnio nie mam cierpliwości do DIY ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu to uwielbiam , oczywiście zdarza mi się też czasami zdenerwować kiedy mi coś nie wychodzi ale to normalne ;)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia ! Fajny pomysł na DIY. W wolnym czasie na pewno skorzystam i zrobię takiego kwiatka :D
    Pytałaś o obserwację. Pewnie ! :D ja już obserwuję czekam na ciebie :)
    isthenewday.blogspot.com
    Trzymaj się ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słówka ! :)
      Już zaobserwowałam ! :D

      Usuń
  3. Prześlicznie wygląda. :D Szkoda, że u mnie coś takiego by nie postało, kot by zjadł od razu. :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci to wyszło - idealna dekoracja na zbliżającą się powoli wiosnę ;) Obserwuję i czekam na więcej projektów DIY :) Też lubię te robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne to jest :)
    Zapraszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń