2016/02/03

16 ` CIUCHOLAND

Hejka !

CIUCHOLANDY - jeżeli ktoś usłyszy to słowo , powiedzmy jakaś laska   która ubiera się tylko w sklepach markowych , od razu śmieje się z osoby która kupuje ciuchy w SH , zaraz powstają ploty i jesteś skończona ...
 Czy musi tak być ? Co jest złego w tym że ktoś raz na jakiś czas kupi ciuchy w SH ?





  Sama od dłuższego czasu , odwiedzam takiego typu sklepy , bo po prostu szkoda mi kasy na te wszystkie ciuchu z Galerii , skoro i  tak następnego dnia jakaś lasia będzie miała identyczne ...





 Nie obrzydza mnie fakt , że ktoś kiedyś nosił te ciuchy ... bo helloł przecież pralki istnieją już od dłuższego czasu ...
Każdy ma rączki , i zawsze  może sobie to wyprać ;)

Powiem Wam tak , im częściej odwiedzam SH , tym coraz bardziej chce tam wrócić ;D  Nigdy nie wiadomo na co możesz trafić . Jest tam pełno ciuchów , więc bez obaw i ty coś znajdziesz dla siebie ;D


Ceny w SH wahają się od 1 zł do ok 15 zł
( przynajmniej u mnie ;D )

A oto moje zdobycze ,które wpadły mi w ręce ;)































Cena ciuchów które kupiłam waha się od 5 zł do 20 zł ;)
Ich jakość jest naprawdę bardzo dobra za tak niską cene .



 A czy Ty uważasz ze kupowanie ciuchów w SH jest obrzydliwe i obciachowe ?

4 komentarze :

  1. Chciałabym pójść do ciucholandu ale nigdy nie mam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. miłość wszystko zwycięży, pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. SH są super, ale nie zawsze tak myślałam. Kiedyś kupowałam głównie w galeriach i traciłam masę pieniędzy na ubrania. Teraz często zaglądam do sh i prawie zawsze udaje mi się wygrzebać coś fajnego, ostatnio mam szczęście do koszul mgiełek (w przeciągu pół roku kupiłam 5 w cenach 6-19zł). Jutro właśnie zamierzam uwiecznić moje łupy na zdjęciach i będę się chwalić na blogu. :) Z Twoich rzeczy najbardziej podoba mi się ten ostatni sweter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie powinno byc więcej osób takich jak Pani , tzn kupować w sh i się tego nie wstydzić ;)
      Sama jestem ciekawa , jakie łupy Pani zdobędzie ;) Na pewno będe wyczekiwać postu na Twoim blogu ;)
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń