2016/03/28

23 ` ULUBIEŃCY MIESIĄCA - MARZEC


Hejka ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami MARCA . Bardzo spodobały mi się wlaśnie takie posty o takiej tematyce . Uwielbiam oglądać bądź czytać takiego typu posty , dla mnie sa idealne bo kiedy nie mogę się zdecydować na jakiś kosmetyk to raczej staram się oglądać takie filmiki z ulubieńcami , ze mam wtedy pewność że jak u takiej  posiadaczki danego produktu kosmetyk się sprawdził , to u mnie też ;D  Post o takiej tematyce pojawi sie dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu ,także za wszelkie błędy z góry przepraszam ;)
Pierwszym i najlepszym kosmetykiem będzie :






PUDER - RIMMEL STAY MATTE 






Cóż tu wiele mówić , ja osobiście jestem zakochana w tym produkcie . Jest on idealny biorąc pod uwagę działanie i koszta . Mój puder jest w odcieniu 001 , czyli najjaśniejszy . Teraz dokładnie nie pamiętam ile on kosztował ale cena jego waha się od 9 - 15 zł , także cena też jest super . Kolejnym plusem , najistotniejszym chyba nie tylko dla mnie jest fakt , ze po nałożeniu go nie mamy efektu maski i świetnie matowi naszą twarz za to go kocham najbardziej . Na pewno zdecyduje się na kolejne opakowanie ;D


                              PODKŁAD - REVLON COLORSTAY                                   .




Jak dla mnie , drugi najlepszy produkt który mógłby istnieć ;D Miałam bardzo wiele podkładów począwszy od kremów  BB kończywszy na tych gęstych mocno krycjących podkładach i żaden mi nie pasował . jak nie za rzadki to za gęsty , ale z tym podkładem tak  nie jest , dla mnie jego konsystencja która jest lekko lejąca pasuje do mnie idealnie . Cienka warstwa zakrywa wszystkie moje niedoskonałości , nie zostawiając plam i mazów . Ja podkład zamawiałam na stronie cocolita.pl  bo tam podkład kosztował około 30 zł a stacjonarnie powiedzmy w Rossmanie kosztuje 60 zł więc różnica jest. Jedynym minusem jest brak atomizera , ale na stronie kosmetykizameryki widziałam że już wypuścili serie z atomizerami ;) 

MAYBELLINE LIMITED EDITION - TOUCH OF LIGHT LUMINIZING FACE GLOW

                 


Kolejny kosmetyk który bardzo lubię , chodź nie używam na co dzień . Jest to mów pierwszy rozświetlacz i jestem z niego zadowolona , jest go dużo i jest mega wydajny . Kiedy naniesiemy go n twarz , daje on świetne rozświetlenie , ale również lekki efekt różu . Nie lepi się ,kosztuję około 15-20 zł , chociaż ciężko go kupić .




MUA MAKEUP ACADEMY - BROW MASCARA 



Kocham ten produkt za to , że jak śpieszy mi się na przykład do szkoły to jedno maźnięcie i nasze brwi są już super podkreślone i mają kolor . Dużym plusem jest też to że produkt nie zlepia nam rzęs , co w większości takich kosmetyków jest wadą . Nie rozmazuje się i bardzo długo się trzyma .




PĘDZLE 









Uwielbiam te pędzle za wszystko , chociaż minus jest taki że raczej można je tylko kupić na allegro , a wiążę sie to z tym że idą one jakieś 3 tygodnie , no ale nic , warto było tyle czekac . Kosztowały one 35 zl już z dostawą . Design pędzli jest niesamowity , ten złoty melat i drewniana biała rączka . Pędzle są tak niesamowicie miękkie , nie wypadają z nich włoski podczas malowania .  Jedyne co mogę zrobic to tylko wam je polecić ;D

           























                                                                Timberlandy

W tym miesiącu są moimi ulubieńcami , cenie je za to że są bardzo wygodne i ciepłe , i w większości outfitach świetnie wyglądają  .

 Mam nadzieje, moi ulubieńcy na blogu przypadną wam do gustu. Jeśli tak się stanie to kolejny taki post pojawi się niebawem ! Liczę na szczere komentarze i opinie co do postu . Jak wiecie jest to pierwszy takiego typu post na moim blogu, więc wygląda tak sobie.



8 komentarzy :

  1. hm coraz bardziej mysle skusic sie na te butki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z własnego doświadczenia szczerze polecam ;!
      na pewno nie pożałujesz ;D

      Usuń
  2. Nigdzie nie widziałam tego rożswietlacza :) A jak to ja - sroka, która rozświetlacze kocha, muszę go zdobyć. Jeszcze w tej cenie ? :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że jeszcze jest dostępny na stronie kosmetykizameryki.pl , także zachęcam do jego kupna bo jest warty swojej ceny ;D

      Usuń
  3. fajny post :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażenie twoich postów,fajnie,że na końcu podajesz fajną muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie pędzle! :D
    Świetni ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń