2016/04/04

24 `DIY STOJAK DREWNIANY NA PĘDZLE

Hejka !
Dawno nie było postów z DIY , ale na pewno postaram się to zmienić ;D
Dzisiaj mam dla was tak jakby tutorial jak zrobić przepiękny drewniany stojak , pojemnik czy jak tam
chcecie to nazwać . To , że w poście pisze stojak na pędzle ,  nie musi oznaczac , że nie możecie wykorzystać tego w inny sposób np , stojak na długopisy czy coś innego . Nie wiem jak Wam , ale mi te dekoracje z brzozy moga sie podobają , a że kocham na wieczór zapalać sobię świeczki zapachowe , 
to postanowiłam że zrobię sobie świeczniki ;D
  




Pierwsze co musicie zrobić , to wydłubanie ze środka naszego pnia drewna , do takiej szerokości jaką uważacie za stosowną i odpowiednią  . Od razu mówię, że ja wydłubywałam drewno ostrym i dużym śrubokrętem ,koniecznie płaskim. Ale uzywałam też młotka , którym pukałam w tylnią część  śrubokręta , dzięki temu drewno szybciej odchodziło od ścianek ;D












 Myślę, ze mój pomysł spodobał Wam sie tak jak mi ;)

7 komentarzy :

  1. bardzo fajny pomysł :)
    zapraszam :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda - ale chyba ciężko będzie to umyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umyc raczej tego sie nie da , bo jest to z drewna ;D

      Usuń
  3. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa taki mały kubeczek
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł! Świetnie wykonałaś ten stojak :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń